Zapraszamy do udziału w konferencji podsumowującej projekt „Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”.
Wszystkie pola są wymagane.
Prezentacje
Proponujemy zestaw 9 prezentacji multimedialnych, które nauczyciel może wykorzystać jako wsparcie podczas realizacji programu nauczania.
Badanie rynku - wyjaśnia istotę i cel badania rynku, omawia metody badania rynku oraz budowę formularza ankietowego.
Segmentacja rynku – wyjaśnia istotę, cel oraz kryteria segmentacji rynku.
Budowa biznesplanu – omawia strukturę biznesplanu zgodną z generatorem biznesplanu na platformie internetowej.
Analiza metodą SMART – pokazuje, jak formułować cele metodą SMART.
Analiza SWOT – wyjaśnia istotę analizy SWOT.
Dokumentacja finansowa – służy jako wprowadzenie do zajęć: zapoznaje uczniów i uczennice z podstawowymi zasadami prowadzenia dokumentacji finansowej w firmie.
Public Relations – pokazuje istotę PR i znaczenie budowania dobrego wizerunku dla efektów działania firmy.
Skuteczna promocja – prezentuje istotę i cele promocji, formy promocji, reklamę jako formę promocji oraz cechy skutecznego przekazu reklamowego (AIDA).
Jak prezentować? – przedstawia podstawowe zasady wystąpień publicznych, elementy werbalne i niewerbalne prezentacji oraz zasady przygotowywania pomocy wspierających wystąpienie publiczne.
Prezentacje dostępne są bezpłatnie na platformie internetowej gry edukacyjnej „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”.